Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • € 8,00 voor bestellingen onder de € 100,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-


Levering verloopt via Bpost. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. 

Ook is het steeds mogelijk de goederen zelf te komen afhalen in onze winkel.

Afhalen in de winkel

Wij zijn niet enkel een webshop, maar verwelkomen iedereen ook graag in onze winkel in Herk-de-Stad. Bijna al het gereedschap van de webshop staat hier tentoongesteld. Tevens is hier ook ons magazijn, waardoor alles wat op voorraad is, ook dadelijk kan worden meegenomen. Buiten het Toptul gereedschap verdelen we ook auto-onderdelen en batterijen. Batterijen is naast het Toptul gereedschap een van onze hoofdpijlers, ons assortiment en voorraad van batterijen is zeer uitgebreid! Zie hiervoor ook onze website van de batterijen www.autobat.be.


Openingsuren winkel

ma-vr: 8u30-12u00 & 13u00-17u00
Zat: Tijdelijk gesloten tot minimaal 31 augustus
Zon- en feestdagen: Gesloten.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen:

  • Bancontact
  • Kredietkaart (VISA, MasterCard, American Express)
  • KBC/CBC Payment Button
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay
  • iDEAL
  • SOFORT Banking

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@autobat.be . We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

    Retourneren

    Bedenktijd / retour

    Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de artikelen toch niet zou willen houden. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

    U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €8 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@autobat.be . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorrekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Product ruilen?

    Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@autobat.be . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

     

    Garantie & Klachten

    Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Zie ook onze pagina "Over Toptul" voor meer informatie ivm de garantie op het gereedschap.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@autobat.be. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

     

    Contact

    Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

    Toptul België - Autobat BVBA
    Tel: (0032) 013/33.34.58
    Mail: info@autobat.be

    Ons vestigingsadres:
    Industrieweg 1113
    3540 Herk-de-Stad
    BTW: BE0840.832.523

    De handelsnaam van ons bedrijf is: Autobat BVBA
    Onze domeinnaam is www.toptul.be